Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 15, 2008
Image Size
3.8 KB
Resolution
99×56
Thumb

Stats

Views
2,378
Favourites
98 (who?)
Comments
9
Downloads
80
×
I Love Alan Warren by MegSyv I Love Alan Warren by MegSyv
I can't take it any more! The love in our hearts sings to the heavens. All fangirls of Alan Warren must unite! Show your undying devotion with this stamp!

Haha, I was feeling giggly and decided to make another stamp.

I hope :iconcomic-chic: isn't too annoyed with me for doing this. :|

Witness Alan Warren's undying chivalry and devotion to Beatrice in ~comic-chic's comic, The Dreamer. (Recently nominated in the WCCAs!)
Add a Comment:
 
:iconannabel-katherine:
Annabel-Katherine Featured By Owner Mar 31, 2013
Always nice to know I'm not the only Alan fangirl out there :D
Reply
:iconvalerita22660:
valerita22660 Featured By Owner Feb 13, 2012
The hell yes
Reply
:iconmerieltla:
MerielTLA Featured By Owner May 5, 2009  Hobbyist Writer
hahaha YEAH!!! We loooove Alan!! Even if he´s almost Saint Alan Warren hihi
Reply
:icontamira-shine:
tamira-shine Featured By Owner May 11, 2008
YEEESS!!! He's freaking awesome and handsome!!! <3
Reply
:iconfedoragirl:
fedoragirl Featured By Owner Feb 17, 2008
ooh. we must unite, all right! :D
Reply
:icongenerationecho:
GenerationEcho Featured By Owner Feb 16, 2008
Haha, that's cuute!

:)
Reply
:iconcomic-chic:
comic-chic Featured By Owner Feb 16, 2008  Professional
Awww, yay, Cheeko!! :love:

:D You have to have a paid account to use these in your profile, don't you?
Reply
:iconmegsyv:
MegSyv Featured By Owner Feb 16, 2008  Professional Digital Artist
Yeah, but people always pay me in subscriptions for my commissions. I bet you wouldn't have to pay a cent if you did the same thing, if you really wanted one. :)
Reply
:iconwazaga:
Wazaga Featured By Owner Feb 16, 2008  Hobbyist General Artist
hmmm, gonna have to look into this...
Reply
Add a Comment: